Սովորղի հաշվետվություն

Սովորողի անուն ազգանուն՝ Արտավազդ Տեր֊ Սահակյան

Անհատական բլոգի հղում՝ edublogs

Էլեկտրոնային հասցե՝ -ter.s-artavazd@mskh.am

Դպրոց՝ Արևմտյան Դպրոց

Դասարան՝ 3-2

Իմ բլոգի մասին – Իմ բլոգը ստեղծվել է այս տարի, ես այնտեղ հրապարակում եմ իմ բոլոր աշխատանքները։

Ընտրությամբ գուրծունեություն` նկարչություն

Մասնակցել եմ՝

Մասնակցել եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝4
Մասնակցել եմ մայրենիի ֆլեշմոբ՝0
Մասնակցել եմ ռուսերենի ֆլեշմոբ՝3
Մասնակցել եմ անգլերենի ֆլեշմոբ՝2
Իմ յուրացրած ծրագրերը՝ edubiogs, google,` outliok, word, paint 3d , hամացանցից օգտվել։

Հաշվետու համերգ

Սեբաստացու օրեր, համերգ-ստուգատես

Բլոգի բաժիններ՝

Համագործակցային նա Սեբաստացու օրեր, համերգ-ստուգատես-Գեղարվեստը կրթահամալիրում համերգ-ստուգատես

Բլոգի բաժիններ՝

Համագործակցային նախագծեր՝

Համագործակցային նախագիծ․ սովորող-սովորեցնող
Համագործակցային նախագիծ․ սովորող-սովորեցնող
Միասնական մարզատոն
Տրիաթլոն․ սովորող-սովորեցնող նախագիծ
Մասնակցել եմ ճամփորդություններին՝

Մասնակցել եմ նախագիծներին՝

Սեպտեմբեր ամսվա նախագծեր

«Նախագծային ուսուցման ստուգատես»
«Ուսումնական ամառ» նախագծի ամփոփում
«Լողափնյա աշուն» բաց լողավազանում
«Տիեզերք» նախագիծ
Հոկտեմբեր ամսվա նախագծեր

«Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ
«Խնկոյանական օրեր» նախագիծ
Ամենամյա աշնանային 18-րդ հավաքին ընդառաջ․ հոկտեմբերյան նախագծեր
Համագործակցային նախագիծ․ սովորող-սովորեցնող
Համագործակցային նախագիծ․ սովորող-սովորեցնող
Միասնական մարզատոն
Տրիաթլոն․ սովորող-սովորեցնող նախագիծ
«Ուսումնական աշուն» նախագիծ
Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր

Սեբաստցու օրեր. կրթահամալիրի տոնը
Թթուդրիկ
«Ուսումնական մառան» նախագիծ․ Քաղցր չրեր
Աշնան օրեր. համերգ-ցուցադրություն
Ուսումնական ճամփորդություն- Ուսումնական ճամփորդություն ․Բջնի ամրոց․ քայլարշավ դեպի Սբ․ Աստվածածին
Դեկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Գեղարվեստը կրթահամալիրում-Գեղարվեստը կրթահամալիրում համերգ-ստուգատես
«Ամանորյա ծես» նախագիծ
Ուսումնական ճամփորդություն- Սանտայի նվերը /ճամփորդություն/
Ամանորյա տոնահանդես. 23.12.2022

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *